Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2956400 obálek a 901613 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketingová komunikace a public relations : výklad pojmů a teorie oboru



Rok: 2015
ISBN: 9788024630755
ISBN: 9788024631240
NKP-CNB: cnb002727662
OCLC Number: (OCoLC)932000022
OKCZID: 121622838
Vydání: První vydání

Citace (dle ČSN ISO 690):
Marketingová komunikace a public relations: výklad pojmů a teorie oboru. První vydání. Editor Jan HALADA. Praha: Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, 2015. 118 stran.


Anotace

 

Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

Městská knihovna v Praze
Svaz českých nakladatelů a knihkupců
eReading.cz
Československá bibliografická databáze
Palmknihy.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)