Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2922067 obálek a 885378 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing : základy marketingu

Obr.1: Nejaktuálnější obálka tohoto
souborného záznamu

detail



Autor: Marek Moudrý
Rok: 2015
NKP-CNB: cnb002778814
OCLC Number: (OCoLC)949215013
OKCZID: 126345751

Citace (dle ČSN ISO 690):
MOUDRÝ, Marek. Marketing: základy marketingu. Aktualizované 3. vydání. Prostějov: Computer Media, 2015. 2 svazky (80; 80 stran).


Části díla

  • 2. díl
    Normalizovaný zápis:  
    2




Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)
 
 
 
Obr.3: Nejaktuálnější
obsah tohoto
souborného záznamu

detail