Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2964367 obálek a 905244 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Základy marketingu a marketingové komunikace v sociálním podniku



Autor: Petra Koudelková
ISBN: 9788087865507
NKP-CNB: cnb003102727
OKCZID: 128104709

Citace (dle ČSN ISO 690):
KOUDELKOVÁ, Petra. Základy marketingu a marketingové komunikace v sociálním podniku. Vydání I. Jesenice: Ekopress, 2019. 125 stran.


Anotace

 

Kapitoly přibližují základní i rozšířené prvky marketingového řízení sociálních podniků.

Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze



Dostupné zdroje

Československá bibliografická databáze


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)
 
 
 

Seznam literatury