Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2963996 obálek a 905235 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Image a firemní identita



Autor: Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Jan Binar
Rok: 2020
ISBN: 9788027128419
ISBN: 9788027115952
ISBN: 9788027115969
NKP-CNB: cnb003218251
OKCZID: 128363193

Citace (dle ČSN ISO 690):
VYSEKALOVÁ, Jitka. Image a firemní identita. 2., aktualizované a rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, 2020. 223 stran. Expert.


Anotace

 

Firemní identita (specifická charakteristika a vlastnosti firmy) a její složky (firemní kultura, design, komunikace a chování). Image firmy jako výsledek interakce jednotlivých prvků firemní identity.

Zdroj anotace: Krajská knihovna Františka Bartoše ve Zlíně



Dostupné zdroje

eReading.cz
Flexibooks
GRADA Publishing, a.s.
KNIHCENTRUM.cz
Palmknihy.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)