Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2947403 obálek a 898210 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing podniku: marketingové aktivity a tvorba marketingové strategie podniku



Autor: Tomek, Jan
Rok: 1991
ISBN: 9788085341027
NKP-CNB: cnb000058911
OCLC Number: (OCoLC)39423739
OKCZID: 129013882

Citace (dle ČSN ISO 690):
TOMEK, Jan. Marketing podniku: marketingové aktivity a tvorba marketingové strategie podniku. Vyd. 1. Praha: Aleko, 1991. 115 s.


Digitální objekty

Národní digitální knihovna
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné po přihlášení )



Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)