Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2893647 obálek a 874269 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Jak dobře mluvit a úspěšně jednat: (základy rétoriky a komunikace)



Autor: Měchurová, Albína
Rok: 2002
ISBN: 9788070480441
NKP-CNB: cnb001197937
OCLC Number: (OCoLC)53261382
OKCZID: 110495116
Vydání: Vyd. 2.

Citace (dle ČSN ISO 690):
MĚCHUROVÁ, Albína. Jak dobře mluvit a úspěšně jednat: (základy rétoriky a komunikace). Vyd. 2. Praha: Vysoká škola J.A. Komenského, 2002. 115 s.


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné po přihlášení )
Národní digitální knihovna (dostupné po přihlášení )



Anotace

 

Každý jedinec si přeje, aby ti, ke kterým hovoří, mu naslouchali, aby mu rozuměli, aby sdíleli jeho myšlenky, vzali je za své a řídili se jimi. Nejde jen o politiky, manažery, učitele, vědce nebo herce. Vzniká stále víc profesí, kde řeč, tedy dobrá řeč, je předpokladem úspěchu v jednání s druhými lidmi. Často je spojena s předpokladem prosadit se, uplatnit, dosáhnout svého cíle v obchodě, v úřadě, ve vědě a vlastně v jakémkoli oboru lidské činnosti. Denně se na celém světě vedou stovky a tisíce jednání ve všech profesních a politických oblastech. Proč jsou nebo nejsou úspěšná? Proč některá končí dohodou a jiná nezdarem? Proč některý politik, herec či učitel se stává obecně uznávaným „miláčkem lidu“ a jiný je lidem vypískán? Možná, že řekl v nepravou chvíli nepravé slovo, nebo naopak. Možná, že jeho projev rozechvěl v těch, kteří ho poslouchali, jakousi strunu souznění. Ale jak se to vlastně dělá? Na tuto otázku je těžké jednoznačně odpovědět. O proniknutí do této víceméně tajemné sféry se lidstvo pokouší téměř tři tisíce let. Antičtí filozofové hledali zdroje úspěchu v rozumu, mravnosti, v logice, ve filozofii vůbec a především v jazyce samém, v jeho tvárnosti, bohatství slov, libozvučnosti, ale i v oblasti mimojazykové, kterou bychom mohli moderním výrazem označit jako image.

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)