Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2963996 obálek a 905235 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing menších a středních firem



Autor: Vladimí a r John
EAN: 8594177720059
NKP-CNB: cba001-0547213
OKCZID: 115014823

Citace (dle ČSN ISO 690):
Marketing menších a středních firem [zvukový záznam]. Česko: Meriglobe, 2014. 1 zvuková deska. Odhalená pravda o rizicích podnikání, 5.


Anotace

 

Marketing menších a středních firem přináší 8 důležitých rad pro podnikatele, kteří se rozhodli své podnikání podpořit marketingovými aktivitami, a chtějí to dělat efektivně. Praxe totiž ukazuje, že mnoho a mnoho podnikatelů vyhazuje spoustu peněz za aktivity, které by měly přinášet větší zisky, a které ze zisku mnohdy naopak ukrajují. Přitom je to docela jednoduché. Je prostě potřeba vědět, jak na to. OBSAH: Spojte své jméno s názvem firmy Stanovte si cílovou skupinu Nastavte si jasnou strategii marketingu Vytvořte si komunikační mix Komunikujte vždy jeden produkt Budujte svou značku Nezanedbávejte stálé zákazníky Vyhodnocujte výsledky marketingových aktivit Nejčastější chyby v marketingu


Dostupné zdroje

KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)