Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2893647 obálek a 874269 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Online marketing: od webových stránek k sociálním sítím



Autor: Jitka Burešová
Rok: 2022
ISBN: 9788027116805
ISBN: 9788027149278
NKP-CNB: cnb003440822
OKCZID: 128851142

Citace (dle ČSN ISO 690):
BUREŠOVÁ, Jitka. Online marketing: od webových stránek k sociálním sítím. První vydání. Praha: Grada Publishing, 2022. 281 stran. Expert.


Anotace

 

Kniha představuje nejen webové stránky a problematiku SEO, ale provede vás kompletní strategií v online světě, online komunikačním mixem včetně všech typů reklamního formátu PPC, nejpoužívanějšími srovnávači, tvorbou e-shopů a analytickým nástrojem Google analytics verze 3 a 4. Velká pozornost je věnována sociálním sítím.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

eReading.cz
Flexibooks
GRADA Publishing, a.s.
Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)