Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2992656 obálek a 915994 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Fenstermacher, Gary D. a Soltis, Jonas F.
Rok: 2008
ISBN: 9788073674717
NKP-CNB: cnb001816348
OCLC Number: (OCoLC)294934838
OCLC Number: (ocolc)294934838
OKCZID: 110123276
Vydání: Vyd. 1.
Citace (dle ČSN ISO 690):
FENSTERMACHER, Gary D. Vyučovací styly učitelů. Vyd. 1. Praha: Portál, 2008. 124 s.
Hodnocení:
3.5 / 5
(2 hlasů)
Lze nějak roztřídit přístupy učitelů k vyučování a rozhodnout, zda je některý lepší? Autoři vymezují tři základní typy přístupu učitelů k vyučování. Manažerský přístup chápe učitele jako manažera učení a získávání znalostí, dovedností, vědomostí a kompetencí. Facilitační přístup mají učitelé, kteří se zaměřují na rozvoj a péči o jedinečné schopnosti a osobnostní rysy každého žáka, podporují jeho autenticitu. Přístup „svobodného“ vzdělávání pohlíží na učitele jako na osvoboditele ducha. Autoři knihy vysvětlují silné a slabé stránky každého z přístupů a ilustrují jednotlivé přístupy řadou příkladů. Jejich cílem je umožnit učiteli kriticky zhodnotit svůj vlastní vyučovací styl, porozumět jeho přednostem a nedostatkům, případně – u studentů učitelství – uvědoměle si svůj styl vytvářet.
Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz