Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3128699 obálek a 945564 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Vyučovací styly učitelů

Autor: Gary D. Fenstermacher, Jonas F. Soltis, Karel Starý
Rok: 2008
ISBN: 9788073674717
NKP-CNB: cnb001816348
OCLC Number: (ocolc)294934838
OKCZID: 110123276
Vydání: Vyd. 1.

Knihovny.cz    Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz

Citace (dle ČSN ISO 690):
FENSTERMACHER, Gary D. Vyučovací styly učitelů. Vyd. 1. Praha: Portál, 2008. 124 s.

Hodnocení: 3.7 / 5 (3 hlasů)

Digitální objekty

(dostupné pouze v této knihovně)
(dostupné pouze v této knihovně)

Anotace

Lze nějak roztřídit přístupy učitelů k vyučování a rozhodnout, zda je některý lepší? Autoři vymezují tři základní typy přístupu učitelů k vyučování. Manažerský přístup chápe učitele jako manažera učení a získávání znalostí, dovedností, vědomostí a kompetencí. Facilitační přístup mají učitelé, kteří se zaměřují na rozvoj a péči o jedinečné schopnosti a osobnostní rysy každého žáka, podporují jeho autenticitu. Přístup „svobodného“ vzdělávání pohlíží na učitele jako na osvoboditele ducha. Autoři knihy vysvětlují silné a slabé stránky každého z přístupů a ilustrují jednotlivé přístupy řadou příkladů. Jejich cílem je umožnit učiteli kriticky zhodnotit svůj vlastní vyučovací styl, porozumět jeho přednostem a nedostatkům, případně – u studentů učitelství – uvědoměle si svůj styl vytvářet.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení


Seznam literatury

TOPlist