Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2922152 obálek a 885409 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing (Mcgraw Hill Series in Marketing)



Rok: 1996
ISBN: 9780070189546
OKCZID: 110603078


Anotace

 

Marketing, 13/e, by Etzel, Walker and Stanton continues to be a popular, low-cost, paperback option in the Principles market. This text is thoroughly revised, completely updated, and continues to incorporate technology, and feature in-text and boxed examples that highlight global issues, technology, ethics, and applied decision making, chapter opening cases, and part-ending cases. Other marketing themes integrated throughout the text include critical and current themes such as global marketing, customer relationship management, small business and entrepreneurship. This edition features a completely new design, a new Student CD-ROM, a revised supplements package and an interactive web page.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)