Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2996309 obálek a 917940 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Neil Postman
Rok: 2005
ISBN: 9780143036531
OKCZID: 127848090
Citace (dle ČSN ISO 690):
POSTMAN, Neil. Amusing ourselves to death: public discourse in the age of show business. 20th anniversary edition. New York: Penguin Books, 2006. xx, 184 stran.
Postman takes an enlightening look at the long-term effects of mass media--how it transforms the world, and the ways in which the media onslaught can be challenged.