Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2964367 obálek a 905244 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Handbook of metacognition in education



Rok: 2009
ISBN: 9780203876428
ISBN: 9780805863543
ISBN: 9780805863536
OKCZID: 110477860
Vydání: 1st pub.

Citace (dle ČSN ISO 690):
Handbook of metacognition in education. 1st pub. Editor Douglas J. HACKER, editor John DUNLOSKY, editor Arthur C. GRAESSER. New York: Routledge, 2009, 449 s. The educational psychology series. ISBN 978-0-8058-6354-3.


Anotace

 

Providing comprehensive coverage of the theoretical bases of metacognition and its applications to educational practice, this compendium of focused and in-depth discussions from leading scholars in the field: represents an intersection of education, cognitive science, and technology; serves as a gateway to the literature for researchers and practitioners interested in one or more of the wide array of topics included; and sets the standard for scholarship for theoretical research and practical applications in this field. The Handbook of Metacognition in Education — covering Comprehension Strategies, Metacognitive Strategies, Metacomprehension, Writing, Science and Mathematics, Individual Differences, Self-Regulated Learning, Technology, Tutoring, and Measurement — is an essential resource for researchers, faculty, students, curriculum developers, teachers, and others interested in using research and theory on metacognition to guide and inform educational practice.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)