Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2919290 obálek a 884197 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

The Objects of Affection: Semiotics and Consumer Culture (Semiotics and Popular Culture)



Rok: 2010
ISBN: 9780230103733
OKCZID: 110883176


Anotace

 

In this book, preeminent semiotician Arthur Asa Berger decodes the meanings of common objects of consumption and their perceived “sacredness” in consumerist cultures. Using semiotic theory, consumer culture is dissected in new and fascinating ways. The first part of the book introduces semiotic theory and its key theorists and practitioners. The second part applies semiotic theory to interpret advertising, marketing, and branding. With levity and precision, Berger leads students to think critically about our lives and the menu of lifestyles promoted by corporations that profit from branded consumption.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)