Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2913296 obálek a 881221 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing, management : a strategic approach with a global orientation



Autor: Jean-Claude Larréché, Harper W. Boyd, Orville C. Walker
Rok: c1995
ISBN: 9780256125764
OCLC Number: (OCoLC)30663623
OKCZID: 110311891
Vydání: 2nd ed.

Citace (dle ČSN ISO 690):
BOYD, Harper W, Jean-Claude LARRÉCHÉ a Orville C. WALKER. Marketing management: a strategic approach with a global orientation. 2nd ed. Irwin: Chicago, c1995. xvi, 555 s.The Irwin series in marketing.


Anotace

 

This text in marketing management includes expanded coverage of global examples and the uses of technology including the Internet, secondary data sources and marketing services. An international case can be found at the end of the book and used with or without the free GAMAR3 software.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)