Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2919656 obálek a 884405 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

International Marketing Strategy (4th Edition)



Rok: 2004
ISBN: 9780273655718
OKCZID: 110688315


Anotace

 

This is the fourth edition of Frank Bradley's original International Marketing Strategy textbook based on a comprehensive managerial approach to international marketing decision making at all stages of the enterprise life cycle. Still structured around a five stage managerial model of the internationalisation process of the firm, this fourth edition has been extensively rewritten and is imbued with the most recent research. International Marketing Strategy 4th edition examines consumer, industrial and services firms, with a strong focus on the firm, its customers and competitors. The impact of culture and values, life cycle considerations, pricing and brand strategy, international distribution channels, the impact of new communications technologies and the role of the internet are all considered and are illustrated throughout with real-life examples.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)