Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2914743 obálek a 881912 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Television Globalization & Cultural Identity (Issues in Cultural and Media Studies)



Rok: 1999
ISBN: 9780335199556
OKCZID: 110616123


Anotace

 

This introductory text examines issues of television and cultural identities in the context of globalization. It also explores many of the central cultural issues in contemporary cultural studies, such as media, globalization, language, gender, ethnicity, cultural politics and identity. At the core of the book are two critical arguments - that television is a proliferating resource for the construction of cultural identity, and that cultural identity is not a fixed essential "thing" but a contingent social construction to which language is central.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)