Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2915320 obálek a 882228 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Media discourse



Autor: Fairclough, Norman
Rok: 1995
ISBN: 9780340588895
OKCZID: 110084149
Vydání: 1st publ.

Citace (dle ČSN ISO 690):
FAIRCLOUGH, Norman. Media discourse. 1st publ. London: Bloomsbury Academic, 1995. viii, 214 s.


Digitální objekty

Univerzita Karlova (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

The study of media language is increasingly important both for media studies and for discourse analysis and sociolinguistics. Norman Fairclough applies to media language his "critical discourse analysis" framework which he developed in Language and Power and Discourse and Social Life. Drawing on examples from TV, radio, and the press, he focuses on changing practices of media discourse in relation to wider processes of social and cultural change. In particular he explores the tensions between public and private in the media and the tensions between information and entertainment.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)