Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2915690 obálek a 882416 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing



Rok: 1991
ISBN: 9780395433584
OKCZID: 110481699

Citace (dle ČSN ISO 690):
FERRELL, O.C a PRIDE, William M., ed. Marketing: concepts and strategies. 7. ed. Dallas: Houghton Mifflin Co., 1991. 774 s.


Anotace

 

Derived from the American text by Pride and Ferrell, this marketing textbook features integration of product and market examples, statistics and practices. The coverage, examples, cases and updates are addressed to the contemporary European student. Ancillary package available upon adoption.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)