Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2914039 obálek a 881551 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing and managing tourism destinations



Autor: Morrison Alastair M.
Rok: 2013
ISBN: 9780415672504
OKCZID: 112387990
Vydání: 1st. pub.

Citace (dle ČSN ISO 690):
MORRISON, Alastair M. Marketing and managing tourism destinations. 1st. pub. New York: Routledge, 2013. xxxiii, 596 s.


Anotace

 

Marketing and Managing Tourism Destinations is a comprehensive and integrated textbook which uniquely considers both destination marketing and management in one volume. It focuses on how destination marketing is planned, implemented and evaluated as well as the management and operations of destination marketing and management organizations, how they conduct business, major opportunities, challenges and issues they face to compete for the global leisure and business travel markets.

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)
 
 
 

Seznam literatury