Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2919290 obálek a 884197 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

How to Measure Anything: Finding the Value of Intangibles in Business



Rok: 2010
ISBN: 9780470539392
OKCZID: 110612363

Citace (dle ČSN ISO 690):
HUBBARD, Douglas W. How to measure anything: finding the value of "intangibles" in business. 2nd ed. Hoboken: John Wiley & Sons, c2010. xv, 304 s.


Anotace

 

A comprehensive guide to measuring anything and everything, from the concrete to the intangible, revealing the power of measurement in our understanding of business and the world at large.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)