Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2916256 obálek a 882817 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Strategic Management, Creating Value in Turbulent Times



Rok: 2004
ISBN: 9780470857311
OKCZID: 110722373


Anotace

 

This MBA level book offers a managerial perspective of strategic management, which the authors define as the task of creating organizations that generate value in a turbulent world. It covers all core areas of the subject in depth, but also includes many topics omitted by competing titles. Writing in an accessible style and drawing on numerous examples of leading companies, Fitzroy and Hulbert demonstrate that the major driver of success is the quality of a firm’s strategic management. Their clear learning objectives will ensure that readers emerge equipped to meet this challenge.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)