Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2926764 obálek a 887722 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Visual Data Mining: Techniques and Tools for Data Visualization and Mining



Rok: 2002
ISBN: 9780471149996
NKP-CNB: boa001-muni.000390023
OKCZID: 110111905

Citace (dle ČSN ISO 690):
SOUKUP, Tom. Visual data mining: techniques and tools for data visualization and mining. New York: Wiley, c2002. xxxi,382 s.

Hodnocení: 4.5 / 5 (6 hlasů)


Anotace

 

Marketing analysts use data mining techniques to gain a reliable understanding of customer buying habits and then use that information to develop new marketing campaigns and products. Visual mining tools introduce a world of possibilities to a much broader and non-technical audience to help them solve common business problems. * Explains how to select the appropriate data sets for analysis, transform the data sets into usable formats, and verify that the sets are error-free * Reviews how to choose the right model for the specific type of analysis project, how to analyze the model, and present the results for decision making * Shows how to solve numerous business problems by applying various tools and techniques * Companion Web site offers links to data visualization and visual data mining tools, and real-world success stories using visual data mining


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)