Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2915690 obálek a 882416 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Communities of Practice: Learning, Meaning, and Identity (Learning in Doing: Social, Cognitive and Computational Perspectives)



Rok: 1998
ISBN: 9780521430173
OKCZID: 110666625

Citace (dle ČSN ISO 690):
WENGER, Etienne. Communities of practice: learning, meaning, and indetity. 1. pbk. ed. New York: Cambridge University Press, 1999. xv, 318 s. Learning in doing.


Anotace

 

Learning is becoming an urgent topic. Nations worry about the learning of their citizens, companies about the learning of their workers, schools about the learning of their students. But it is not always easy to think about how to foster learning in innovative ways. This book presents a framework for doing that, with a social theory of learning that is ground-breaking yet accessible, with profound implications not only for research, but also for all those who have to foster learning as part of their responsibilites at work, at home, at school.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)