Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2915320 obálek a 882228 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

From Reader to Reading Teacher: Issues and Strategies for Second Language Classrooms (Cambridge Language Education)



Rok: 1997
ISBN: 9780521497855
OKCZID: 110182284

Citace (dle ČSN ISO 690):
AEBERSOLD, JoAnn. From reader to reading teacher: issues and strategies for second language classrooms. 1st pub. Cambridge: Cambridge University Press, 1997. xii, 263 s. Cambridge language education.


Anotace

 

This methods text connects reading theory to practical classroom activities. Teachers begin by exploring their beliefs and assumptions about reading and analyzing their own reading strategies. They then critically examine the pedagogical issues central to the reading classroom.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)