Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3005932 obálek a 920741 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Don R. Pember
Rok: 1996
ISBN: 9780697246004
OKCZID: 110329703
Vydání: 1996 ed.
Citace (dle ČSN ISO 690):
PEMBER, Don R. Mass media law. 1996 ed. Madison: Brown & Benchmark, 1996. 592 s.
Mass Media Law is the market-leading text. The most relevant mass media legal decisions -- from the Constitution to the most recent Supreme Court sessions -- are discussed in relation to their relevance to modern American law. Known for its clear explanations and its consistent pedagogy, the text includes mid-chapter summaries, a table of cases, and more. From the Internet to political advertising laws, Mass Media Law examines the current issues that are shaping the United States legal system.