Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2922956 obálek a 885819 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing



Autor: G. B. Giles
Rok: 1994
ISBN: 9780712114240
OKCZID: 110603382

Citace (dle ČSN ISO 690):
GILES, G. B. Marketing. 6th ed. London: Pitman Publishing, 1994. xii, 286 s. M+E handbooks.


Anotace

 

This text remains a classic introduction to marketing for a wide range of business related courses. It provides "extensive and succinct coverage of the subject: including political, economic and organisational change, the advent and application of new technology, social responsibility issues, the development of the service sector and the increasingly important changes in intemational aspects of economic developments and their effect on business structures and strategies. The readership is suitable for students of HNC/D, DMS, first-year marketing degree students, CIM and CAM courses.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)