Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2914375 obálek a 881714 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Communication, media, and identity : a Christian theory of communication



Autor: Robert S. Fortner
ISBN: 9780742551954
OKCZID: 128501241

Citace (dle ČSN ISO 690):
FORTNER, Robert S. Communication, media, and identity: a Christian theory of communication. Plymouth: Rowman & Littlefield Publishers, Inc., [2007]. xv, 281 stran. The communication, culture, and religion series.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)