Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2926443 obálek a 887521 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Market Research: A Guide to Planning, Methodology and Evaluation



Rok: 1996
ISBN: 9780749417857
OKCZID: 110675053


Anotace

 

This is an introductory text suitable for the increasing number of students covering market research as part of a wider business course or as part of a marketing course. The book covers recent advances in market research practice and changes in the areas commonly included in research projects. The advances featured include on-line data access and software systems. All aspects of market research are covered.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)