Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2914733 obálek a 881905 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

The Drama Classroom: Action, Reflection, Transformation



Rok: 2000
ISBN: 9780750707794
OKCZID: 110715361

Citace (dle ČSN ISO 690):
TAYLOR, Philip. The drama classroom: action, reflection, transformation [elektronický zdroj]. London: RoutledgeFalmer, 2003. viii,144p.


Anotace

 

How can teachers incorporate drama into the curriculum?What drama activities are especially successful?How do teachers know when students are learning in, through and about drama?Teachers who are new to drama, or those wishing to refresh their knowledge and ideas, should find practical answers and guidance in this text. The book introduces the work of Cecily O'Neill to demonstrate the entry points to drama lessons, the pre-texts, and how educators need to introduce lessons with challenging material. He then uses the work of David Booth to highlight one aspect of drama - storydrama - and how it can be used as an effective learning medium across the curriculum.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)