Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2916294 obálek a 882825 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing in context : setting the scene



Autor: Chris Hackley
ISBN: 9781137297105
OKCZID: 114973953

Citace (dle ČSN ISO 690):
HACKLEY, Christopher E. Marketing in context: setting the scene. 1st pub. Basingstoke: Palgrave Macmillan, 2013. ix, 224 s.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)