Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2915690 obálek a 882416 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing and managing tourism destinations



Autor: Alastair M. Morrison
ISBN: 9781138897298
OKCZID: 128533522

Citace (dle ČSN ISO 690):
MORRISON, Alastair M. Marketing and managing tourism destinations. Second edition. London: Routledge, Taylor & Francis Group, 2019. xxv, 689 stran.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)