Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2920192 obálek a 884640 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing : an introduction



Autor: Gary Armstrong, x0019665, Philip Kotler, jn20011018131, Marc Oliver Opresnik, utb2016927153
ISBN: 9781292146508
OKCZID: 127525026

Citace (dle ČSN ISO 690):
ARMSTRONG, Gary. Marketing: an introduction. Thirteenth edition. Boston: Pearson, [2017]. 669 stran.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)