Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2915976 obálek a 882571 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Changing France: The Politics that Markets Make (French Politics, Society and Culture)



Rok: 2006
ISBN: 9781403996961
OKCZID: 110212727


Anotace

 

How do European states adjust to international markets? Why do French governments of both left and right face a crisis of public confidence? In this book, leading experts on France chart the dramatic changes that have taken place in its polity, economy and society since the 1980s and develop an analysis of social change relevant to all democracies. Exploring immigration, industrial relations, generational conflict, and politics, they find the roots of discontent in the transformation of a society exemplifying a "new" Europe.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)