Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2915320 obálek a 882228 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

ShaderX2: Shader Programming Tips and Tricks with DirectX 9.0



Rok: 2003
ISBN: 9781556229886
OKCZID: 110185028

Citace (dle ČSN ISO 690):
ENGEL, Wolfgang F., ed. ShaderX[superscript]2: shader programming tips & tricks with DirectX 9. [s.l.]: Wordware, c2004. xxii, 681 s. +.

Hodnocení: 3.0 / 5 (6 hlasů)


Anotace

 

More than 50 authors have contributed their expertise to ShaderX2: Shader Programming Tips & Tricks with DirectX 9. Divided into six sections, this book focuses on a wide array of shader programming topics, including: * Terrain geomorphing * Cloth animation using vertex texturing * Rendering polygonal objects as thick volumes * Hemisphere lighting * Rendering volumes using ray tracing * Water simulations * Precomputed radiance transfer * Simulating iridescence and translucency * Fog effects * Simulating real-time depth of field * Implementing soft shadows * Using effects buffers On the CD: The companion CD contains examples and source code discussed in the articles.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)