Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2915976 obálek a 882571 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Tourist Service Satisfaction: Hotel, Transportation, and Recreation (Advances in Tourism Applications)



Rok: 1999
ISBN: 9781571673909
OKCZID: 110576158


Anotace

 

This book provides the reader with a comprehensive review of service satisfaction literature. It is an excellent resource for researchers pursuing topics regarding tourist satisfaction. The review of the service satisfaction models should be helpful to readers who want to develop a conceptual framework for this area of study. Case studies help illustrate service satisfaction incidents ad provide the reader with a tangible look at guest-related issues.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)