Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2936857 obálek a 892456 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Advanced introduction to advertising



Autor: Patrick de Pelsmacker
ISBN: 9781802200904
OKCZID: 128895205

Citace (dle ČSN ISO 690):
PELSMACKER, Patrick de. Advanced introduction to advertising. Northampton: Edward Elgar Publishing, [2022]. xii, 166 stran. Elgar advanced introductions.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)