Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2916294 obálek a 882825 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Improving Behaviour and Raising Self-Esteem in the Classroom: A Practical Guide to Using Transactional Analysis



Rok: 2001
ISBN: 9781853467752
OKCZID: 110029966

Citace (dle ČSN ISO 690):
BARROW, Giles. Improving behaviour and raising self-esteem in the classroom: a practical guide to using transactional analysis. Abingdon: David Fulton Publishers, [2001]. 136 stran.


Anotace

 

This book will help all teachers who face challenging behavior in their classrooms. It offers support and guidance for dealing with issues of behavior and offers suggestions for building creative relationships in school. Through a combination of case study illustrations of key Transactional Analysis concepts, practical proformas, planning notes and resources that have been tried and tested with schools it will give you the confidence and skills necessary to develop effective classroom management.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)