Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2918178 obálek a 883658 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Tourism Management : managing for change



Autor: Stephen Page
Rok: 2009
ISBN: 9781856176026
OKCZID: 110225371

Citace (dle ČSN ISO 690):
PAGE, Stephen. Tourism management: managing for change. 3rd ed. Amsterdam: Butterworth-Heinemann, 2009. xxii, 578 s.


Anotace

 

Tourism Management: managing for change is a complete synthesis of tourism, from its beginnings through to the major impacts it has on today's global community, the environment and economy. Provocative and stimulating, it challenges the conventional thinking and generates reflection, thought and debate. This bestselling book is now in its third edition and has been fully revised and updated to include complete set of brand new case studies, a new four colour page design to enhance learning and improved online companion resources packed with must have information to assist in learning and teaching.

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)