Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2933196 obálek a 890705 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Les Mots-clés de la publicité et de la communication : BTS, IUT, DEUG, formations tertiaires, cadres d'entreprises



Autor: Pinchon, Gilles
Rok: 1992
ISBN: 9782853945226
OKCZID: 110172727

Citace (dle ČSN ISO 690):
PINCHON, Gilles. Les Mots-clés de la publicité et de la communication: BTS, IUT, DEUG, formations tertiaires, cadres d'entreprises. Rosny: Bréal, 1992. 132 s. Lexipro anglais.


Anotace

 

This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In good all round condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item.

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)