Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2919033 obálek a 884060 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Typography, Advertising, Book Design



Rok: 1999
ISBN: 9783721203417
OKCZID: 110865528


Anotace

 

Max Bill considered himself primarily an architect, yet he was also an inventive and tireless creator of type fonts and commercial logos, as well as being a designer with wonderful sense of visual humor - not exactly a common feature of Swiss graphic art, as the publisher (also Swiss) points out. This rich monograph gives Max Bill fans an extensive an inspring look at works for which he has received little attention, in the fields of typography, advertising and book design. Dimension: 83/4 x 11 inches, English & German Text, 600 color reproductions.


Dostupné zdroje

Amazon


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)