Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2963996 obálek a 905235 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Handbuch Werbekommunikation : sprachwissenschaftliche und interdisziplinäre Zugänge



Autor: Nina Janich
ISBN: 9783825284572
OKCZID: 120697015

Citace (dle ČSN ISO 690):
JANICH, Nina, ed. Handbuch Werbekommunikation: sprachwissenschaftliche und interdisziplinäre Zugänge. Tübingen: Francke Verlag, [2012]. xvi, 508 stran. UTB, 8457.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)