Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2918178 obálek a 883658 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

A co trh?: principy komunikace, marketingu a public relations pro podnikání



Autor: Foret, Miroslav, Masarykova univerzita, Masarykova univerzita a Masarykova univerzita
Rok: 1993
ISBN: 9788021007543
NKP-CNB: cnb000081537
OCLC Number: (OCoLC)39581159
OKCZID: 110283513

Citace (dle ČSN ISO 690):
FORET, Miroslav. A co trh?: principy komunikace, marketingu a public relations pro podnikání. Vyd. 1. Brno: Masarykova univerzita, 1993. 104 s.


Digitální objekty

Národní digitální knihovna (dostupné po přihlášení )
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné po přihlášení )



Anotace

 

Příručka se zabývá strategií marketingu, principy chování zákazníka a podmínkami podnikání.

Zdroj anotace: NK ČR



Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)