Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2926443 obálek a 887521 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing v kostce



Autor: Sekot, Aleš a Doležal, Michael
Rok: 2002
ISBN: 9788021029354
NKP-CNB: cnb001183465
OCLC Number: (OCoLC)53274346
OKCZID: 110349728
Vydání: 1. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
SEKOT, Aleš a Michael DOLEŽAL. Marketing v kostce. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2002, 104 s. ISBN 80-210-2935-8.


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné po přihlášení )
Národní digitální knihovna (dostupné po přihlášení )



Anotace

 

Publikace se ve komprimované podobě snaží přiblížit čtenáři soudobou podobu marketingu a marketingového řízeni a pojednává i o dalších kapitolách jako je reklama, public relations a současných manažerských proudech.

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)