Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2956400 obálek a 901613 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Od lokálních mítinků k politickému marketingu: teorie a vývoj politické komunikace a volebních kampaní



Autor: Lebedová, Eva
Rok: 2005
ISBN: 9788021038004
NKP-CNB: cnb001629179
OCLC Number: (OCoLC)63295686
OKCZID: 110006819
Vydání: 1. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
LEBEDOVÁ, Eva. Od lokálních mítinků k politickému marketingu: teorie a vývoj politické komunikace a volebních kampaní. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, Mezinárodní politologický ústav, 2005. 106 s. Monografie, sv. č. 14.


Digitální objekty

Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Autorka vypracovává v textu teoretický rámec tří vzájemně propojených politických procesů: politické komunikace, volebních kampaní a politického marketingu.


Dostupné zdroje

Svaz českých nakladatelů a knihkupců
Můj antikvariát


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)