Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2991370 obálek a 915173 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Jana Nová, Jiří Novotný, Oldřich Racek, Jaroslav Rektořík, Aleš Sekot, Milena Strachová, Hana Válková
Rok: 2017
ISBN: 9788021083462
OKCZID: 127722120
Citace (dle ČSN ISO 690):
NOVÁ, Jana. Management, marketing a ekonomika sportu. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií, 2016. 283 stran.
Definice, funkce a vývoj sportovního managementu, marketingu a ekonomiky.
Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze