Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2919988 obálek a 884546 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Medzinárodný marketing. I. časť, Svetový trh



Autor: Urban, Eduard
Rok: 1990
ISBN: 9788022502443
OKCZID: 110794794
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
URBAN, Eduard. Medzinárodný marketing. Vyd. 1. Bratislava: Vysoká škola ekonomická, 1990, 59 s. Vysokoškolské skriptá / Vysoká škola ekonomická v Bratislave, Obchodná fakulta. ISBN 80-225-0244-8.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)