Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2915320 obálek a 882228 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Osobnosti současné české reklamní a módní fotografie



Autor: Třeštík, Tomáš
Rok: c2002
ISBN: 9788023881974
NKP-CNB: cnb001175167
OCLC Number: (OCoLC)85032167
OKCZID: 110026040

Citace (dle ČSN ISO 690):
TŘEŠTÍK, Tomáš. Osobnosti současné české reklamní a módní fotografie. Praha: Atemi, c2002, 159 s. ISBN 80-238-8197-3.


Anotace

 

Kniha pojednává o současné české komerční fotografii. Přestože je toto téma (reklamní a předevšímmódní fotografie) přijímáno veřejností s velkým zájmem a v médiích je mu věnována nemalá pozornost,v současné době neexistuje nic, co by elitu komerční fotografie a její práci představilo.V knize je představeno 15 autorů (Tomáš Bém, Tomáš Beran, Adam Holý, Ondřej Kavan,Anna Kovačičová, Standa Merhout, Ondřej Pýcha, Jan Saudek, Tono Stano, Jaroslav Šimandl, Dušan Šimánek, Petr Škvrně, Goran Tačevski, Jiří Turek, Adolf Zika), kteří výrazně ovlivnili v uplynulýchvíce jak deseti letech směr, kterým se obor ubírá, a především o jejich práci naše kniha je. Profily jednotlivých autorů se skládají z obsáhlého dotazníku, několikastránkového portfolia výběrem těch nejlepších, nejzajímavějších, nejatraktivnějších či nejkontroverznějších realizací a příběhem jednéz fotografií. Situací v oboru a na mediální scéně se zaobírá obsáhlá úvaha.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

Srovname.cz
Můj antikvariát
Antikvariát Avion


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)