Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2915976 obálek a 882571 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Prodávající a spotřebitel : jak předcházet konfliktům a urovnávat spory



Autor: Pelikán, Tomáš
Rok: c2005
ISBN: 9788023942934
NKP-CNB: cnb001495292
OCLC Number: (OCoLC)85150914
OKCZID: 110302261

Citace (dle ČSN ISO 690):
PELIKÁN, Tomáš a Kateřina BOHŮNKOVÁ. Prodávající a spotřebitel: jak předcházet konfliktům a urovnávat spory. Praha: Spotřebitelský poradenský a informační servis, c2005, 90 s. Podnikatelé a spotřebitelé. ISBN 80-239-4293-X.


Anotace

 

Příručka poslouží k prohloubení znalostí právní úpravy vztahů mezi podnikatelem a spotřebitelem. Informace pro kupující, jakým způsobem a kde se lze svých práv dovolat. Jednotlivé kapitoly jsou doplněny příklady z praxe, které názorně vysvětlují tuto problematiku.

Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze



Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)