Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2915976 obálek a 882571 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing ve školství



Autor: Francová, Eva, Univerzita Palackého a Univerzita Palackého
Rok: 2003
ISBN: 9788024407326
NKP-CNB: cnb001317545
OCLC Number: (OCoLC)85109544
OKCZID: 110443353
Vydání: 1. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
FRANCOVÁ, Eva. Marketing ve školství. 1. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého, 2003. 45 s. Studijní texty pro distanční studium.


Digitální objekty

Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Studijní texty pro distanční studium.


Dostupné zdroje

Svaz českých nakladatelů a knihkupců


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)