Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2920238 obálek a 884640 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Základy marketingu



Autor: Kotíková, Halina, Zlámal, Jaroslav a Univerzita Palackého
Rok: 2006
ISBN: 9788024414898
NKP-CNB: cnb001701077
OCLC Number: (OCoLC)124087281
OKCZID: 110258376
Vydání: 1. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
KOTÍKOVÁ, Halina. Základy marketingu. 1. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2006. 77 s. Skripta.


Digitální objekty

Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Text je určen především studentům základního kurzu marketingu, zejména fakult a škol s "neekonomickým" zaměřením. Neprodejný.


Dostupné zdroje

NK Praha
Svaz českých nakladatelů a knihkupců


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)